Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

The Weekender Vol.2


Ότι και να λες είναι Παρασκευή. 
Διάβασε λοιπόν το part 2 του redallstarhoney guide.


Αυτή η εβδομάδα μου πήγε λίγο στραβά. Όχι στραβά με την κακή έννοια αλλά πέρασε τόσο γρήγορα που δεν πρόλαβα να κάνω όλα όσα είχα προγραμματίσει. 
Θα μου πεις, έρχεται Σαββατοκύριακο οπότε μην γκρινιάζεις αλλά μόνο η Κυριακή είναι ελεύθερη. 
Αύριο είναι το Ted x Athens. 


Δεν ανυπομονώ για το πρωινό ξύπνημα του Σαββάτου αλλά για το πόσο ενδιαφέρουσα μπορεί να εξελιχθεί η ημέρα.
Εάν δεν έχεις ήδη στα χέρια σου το εισιτήριο τότε το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παρακολουθείς από το twitter τι γίνεται. Λογικά θα υπάρχουν περισσότερα από ένα hashtag, οπότε εξασκήσου στο online multitasking. 
Εάν από την άλλη έχεις κανονίσει να βρίσκεσαι εκεί μπες στο blog του Ted x για κάποιες βασικές συμβουλές. Το πιο βασικό: μην κανονίσεις τίποτα άλλο για το Σάββατο. 



Το weekend αυτό είναι η επίσημη έναρξη των Χριστουγέννων. Εάν δεν το έχεις κάνει ήδη, ήρθε η ώρα να στολίσεις. Εγώ το έκανα την Πέμπτη το βράδυ και εάν δεν με έκραζαν όλοι οι φίλοι μου θα το είχα κάνει από τις 20 Νοεμβρίου. 
Δεν είμαι από αυτές που θα προτείνουν να φτιάξεις χειροποίητα στολίδια (δεν έχω χειρότερη ενότητα στις πρωινές εκπομπές).  


Μελομακάρονα δεν έφτιαξα ακόμα αλλά επειδή την προηγούμενη εβδομάδα είδα τον Άκη στο Πρωινόμου να φτιάχνει ένα cake με γλυκιά κολοκύθα και ζήλεψα, δοκίμασα αυτό. 
Περιέργως το cake είχε γεύση μελομακάρονου. Ή απλά παράλληλα με τον στολισμό του δέντρου το μυαλό μου μπορεί να αναγνωρίσει μόνο αυτή τη γεύση. 
Do try it, τη συνταγή μαζί με το video θα την βρεις εδώ



Fyi εγώ χρησιμοποίησα μια φόρμα από το ikea που παρότι είναι πανέμορφη, δημιουργεί πρόβλημα στο ψήσιμο (δεν ψήνετε ομοιόμορφα και δεν ξεκολλάει εύκολα το cake). 

Ξέρεις τι ταιριάζει με τα παραπάνω. Δεν χρειάζεται να το γράψω. Οκ θα το γράψω και ας πέσει φωτιά να με κάψει. Το Love Actually (cry your hearts out).


Για να βάλεις λίγο ποιότητα στη ζωή σου πήγαινε στην έκθεση της Άννας Μιχαηλίδου στην ArtZone42. Μου αρέσει πολύ η δουλειά της και η έκθεση θα κρατήσει μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου. 



Για να βγάλεις κάθε ίχνος ποιότητας από τη ζωή σου “κατέβασε” να δεις ένα το καινούργιο επεισόδιο του “Kourtney and Kim take New York”  (Season 2). Η Kim είναι ακόμα παντρεμένη, η Kourtney δεν είναι ακόμα έγκυος...χαμός. (τώρα θα πέσει φωτιά να με κάψει).


Τέλος επειδή το βρίσκω uber cool, εάν έχεις instagram, μπες στο stickygram και παρήγγειλε τις φωτογραφίες σου σε μαγνήτες για το ψυγείο (14.99$ οι 9 μαγνήτες)


Και επειδή είμαι obsessed με το instagram, βρήκα και το CanvasPop που τυπώνει τις φωτογραφίες σου σε μικρούς καμβάδες. Από εδώ προτείνω να “κλέψεις” την ιδέα και να πας στο www.photolab.gr για να κάνεις το ίδιο (χωρίς έξοδα αποστολής, με ελευθερία για να κάνεις ότι διάσταση θες). 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου