Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Psychotherapy blogging



Εντάξει μπορεί το Σεπτέμβριο να υπερέβαλα με το “I am back” post μου αλλά είχα σημαντικούς λόγους που δεν έγραφα (προσωπικούς, μην ζητάς λεπτομέρειες). 
Θα ήμουν πιο ειλικρινής εάν έγραφα κάτι πιο συγκεκριμένο όπως ότι δεν έγραφα λόγω της ψυχολογικής μου κατάστασης αλλά εάν αρχίσω έτσι θα εξαφανιστώ για άλλους 6 μήνες.
Οπότε I will keep it short ώστε να μην αισθάνομαι και εγώ πίεση (μην το ψάχνεις).
Αλλά εάν θες να το ψάξεις το πράγμα είναι απλό. Δεν είναι εύκολο να έχεις blog. Δεν είναι εύκολο να μπορείς να γράφεις ότι θέλεις και ότι σκέφτεσαι και να το υπογράφεις. 
Πάρε για παράδειγμα το twitter, εκεί που ξεκίνησε σαν ένα διαφορετικό μέσο επικοινωνίας και ενημέρωσης, στην Ελλάδα (μπορεί και αλλού) εξελίχθηκε στον πυρήνα των παρεξηγήσεων. Δεν είναι θέμα κομπλεξισμού, είναι ένα ολόκληρο κοινωνικό φαινόμενο σίγουρα συνδέεται με την οικονομική κατάσταση της χώρας και την ψυχολογική των κατοίκων της. 
Μην με παρεξηγείς το αγαπώ το twitter πολύ. Αλλά εκεί που με περιόριζαν μόνο οι 140 χαρακτήρες του, ξαφνικά πρέπει να είμαι political correct και να σκέφτομαι ποιοι φίλοι, γνωστοί και συνεργάτες μπορεί να παρεξηγήσουν αυτό που γράφω. 
Σε αυτή την “πίεση” βρίσκεται και ο λόγος που άφησα το redallstarhoney στην τύχη του. Το μοναδικό πράγμα που πριν από ενάμιση χρόνο με έκανε happy. 
Θα προσπαθήσω να μην σκέφτομαι πολύ τα posts μου. Δεν έχει σημασία εάν κάτι είναι πραγματικά worth posting. Δεν έχω αυτό το blog για εμπορικούς λόγους. Είναι η free ψυχοθεραπεία μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου