Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

iPad Artist (don't judge me)

 



 Μπορεί να θεωρείς ότι το iPad είναι το πιο άχρηστο gadget που υπάρχει, εγώ όμως επιμένω πως δεν είναι και κάθε application που “ανακαλύπτω” εγώ ή οι φίλοι μου, έρχεται να με επιβεβαιώσει. 
Το application store όσο και να μην θες να το παραδεχθείς μπορεί να σου κάνει τη ζωή πιο απλή και πιο ενδιαφέρουσα μαζί. Σταμάτα να αντιστέκεσαι. Σταμάτα να το παίζεις hipster και να αρνήσε οτιδήποτε mainstream. 
Ναι το καινούργιο μου κόλλημα είναι το Mixel (thank you A.K), το πρώτο social art application. Το κομμάτι της εγγραφής είναι το μόνο μειονέκτημα του, μιας και για να το ενεργοποιήσεις πρέπει να έχεις facebook account. Μου φαίνεται εντελώς απαρχαιωμένο αυτό το requirement (ποιος το περίμενε ότι θα αναφερόμουν στο facebook ως κάτι απαρχαιωμένο) και εντελώς εκτός του concept “art”.

Ξεπερνώντας αυτό το εμπόδιο, το Mixel σου δίνει την ευκαιρία να φτιάξεις συγκλονιστικά κολάζ και να τα κάνεις post στο profile που δημιουργείς κάνοντας sign up, στο facebook, στο twiiter και όπου αλλού μπορείς να φανταστείς (ελπίζω να μην έχεις ακόμα Hi5 και SmallWorld). Επίσης μπορείς να ακολουθήσεις “καλλιτέχνες” ή φίλους σου και να βλέπεις τις δημιουργίες τους. Τι παραπάνω θες για να το κατεβάσεις?? Α, ξέχασα να σου πω ότι είναι free!! 



Εντάξει αυτά που έχω βάλει δεν είναι my finest moments αλλά give me a break, είμαι στην αρχή!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου