Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Been There, Seen That




Λοιπόν τα Oscar δεν είναι όσο μακριά πιστεύεις.
Στις 26 Φεβρουαρίου 2012 πρέπει να είσαι έτοιμος και να έχεις άποψη. Πως αλλιώς θα κάνεις τον έξυπνο στους υπόλοιπους? (προφανώς αναφέρομαι σε εμένα)
Έχω φάει ένα κόλλημα με τα ντοκιμαντέρ τελευταία μάλλον γιατί έχει τύχει και έχω δει αρκετά καλά.
Μπορεί λοιπόν οι υποψηφιότητες των Oscar να μην έχουν ανακοινωθεί αλλά βγήκαν τα shortlists.
Στην κατηγορία των ντοκιμαντέρ, για εμένα τουλάχιστον, τα παρακάτω που είναι must-see!




Bill Cunningham New York 
Έχω ξαναγράψει για αυτό, αφορά τη ζωή του legendary New York fashion φωτογράφου.



Project Nim
Η καταπληκτική ιστορία μιας οικογένειας που μεγάλωσε ένα χιμπαντζή από τη γέννηση του σαν να ήταν παιδί τους (μαθαίνοντας του την νοηματική)




We were here
Η ιστορία της άφιξης και της επίπτωσης του Aids στο San Francisco. Αυτό δεν το έχω δει ακόμα αλλά από το τρείλερ φαίνεται πολύ καλό.





Paradise Lost 3: Purgatory
Για να λέει "3" προφανώς υπάρχουν άλλα 2 μέρη σε αυτό το ντοκιμαντέρ. Πρόκειται για την ιστορία 3 έφηβων που κατηγορήθηκαν άδικα και για το φόνο 3 παιδιών και περνάνε 20 χρόνια στη φυλακή (μέσω DNA αποδείχθηκε η αθωότητα τους).



Τελευταίο θα βάλω ένα δικό μου αγαπημένο που δεν μπήκε στη λίστα για τα Oscar αλλά δεν με νοιάζει! It is a must-see, ειδικά εάν σε ενδιαφέρει η βιομηχανία των παραδοσιακών media (ότι έχει μείνει από αυτή παγκοσμίως)

Page One Inside: Τhe Νew Υork Τimes
Ο τίτλος μιλάει από μόνος του. No more details required!





Enjoy!!!
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου