Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Obsession with a Greek connection?



Δεν θυμάμαι που διάβασα πρώτη φορά για τη Marjorie Skouras αλλά από τη στιγμή που μπήκα στο site της και είδα τα πράγματα που φτιάχνει άρχισα να τα βλέπω στον ύπνο μου. Αυτό συμβαίνει όταν το σύμπαν σου λέει ότι κάτι πρέπει να έρθει κοντά σου -ή είμαι απλά τρελή!- 
Για να είμαι ακόμα πιο συγκεκριμένη οι χρωματιστοί της πολυέλαιοι και το χαλί στο οποίο τυπώνει το προφίλ που θα της στείλεις μου έχουν πάρει τα μυαλά.
Από το όνομα καταλαβαίνω ότι είναι Ελληνίδα ή είχε την τύχη -?- να παντρευτεί Έλληνα! Δεν έχει πολύ σημασία, το μόνο που αλλάζει είναι η σκέψη που σου έρχονται πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις "γιατί όχι εγώ"? Η Marjorie (Μαργιορή?) πήγε που λες για 2 χρόνια και έμεινε στην Κέρκυρα ενώ είχε μια πολύ επιτυχημένη καριέρα in the film business. Η περίοδος αυτή της άλλαξε τη ζωή, φαντάσου ότι το βιογραφικό της λέει ότι της διαμόρφωσε τη μοίρα. Μήπως να μετακομίσω στην μικρή μου πατρίδα και περιμένω την επιφοίτηση? 


         

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου