Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Wall Candy

Το τι αρέσει στον καθένα είναι υποκειμενικό. Η γραμμή ανάμεσα στο κιτς και στο "ιδιαίτερο" είναι πολύ λεπτή. Πόσο καλή είμαι σε αυτόν τον πρόλογο? Εάν διάβαζε το blog μου η μαμά μου και εάν έπρεπε να την πείσω, κάπως έτσι θα ξεκίναγα.


Ήταν love at first sight. Πόσο τρελή είμαι ? Don't care. Ο έρωτας δεν έχει λογική. 
Από τη στιγμή που μένω μόνη μου, έχω την πολυτέλεια να βάλω ότι πιο τρελό θέλω στους τοίχους μου. Cheers!
Please don't judge me -έχω βαρεθεί να το γράφω αλλά έχει γίνει το moto μου-
Εγώ τα βρήκα σε ένα site με προτάσεις για cool xmas presents -obviously-.



 Έλα πες μου ότι σου αρέσουν...εάν ντρέπεσαι μπες απλά στο www.anthropologie.com και knock yourself out. 


2 σχόλια:

  1. Εμενα μ' αρέσει η ζέμπρα, κρεμάς και μπουρνούζι άμα λάχει. Θα το πάρω στη δική μου μάνα για τα Χριστούγεννα και θα της πω ότι το χτύπησα με τα χεράκια μου στο τελευταίο σαφάρι που πήγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο!!!! Τη χρησιμότητα με το μπουρνούζι δεν την είχα σκεφτεί. Έχει αμέτρητες δυνατότητες...sky is the limit και τα λοιπά και τα λοιπά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή