Τρίτη 19 Απριλίου 2011

We all get dressed for Bill



Αισθάνομαι λίγο σαν παιδάκι που του είπαν ότι θα βγει καινούργιο Lion King.
Θα ξεκινήσω λέγοντας πόσο τυχερή είμαι που ξέρω τόσο cool άτομα όσο ο Billoukos ο οποίος μου έστειλε σήμερα το link για αυτή την ταινία.
Είμαι όσο ενθουσιασμένη ήμουν όταν έμαθα για το September Issue (άσχετα εάν βλέποντάς το τελικά δεν ικανοποιήθηκα τόσο). Ο Bill Cunningham είναι αντικειμενικά ένας ζωντανός θρύλος στο χώρο της μόδας είναι αυτός που ουσιαστικά ξεκίνησε το street style photography (χάρη σε αυτόν υπάρχει το Sartorialist και όλα τα blogs που μοιάζουν σε αυτό). Όπως πολύ σωστά είπε ο Oscar de la Renta, ο Cunningham έχει στα χέρια του, την ιστορία της Νέας Υόρκης των τελευταίων 40-50 χρόνων, σε φωτογραφίες. Πολλοί είναι αυτοί που τον θεωρούν κάτι παραπάνω από ένα απλό φωτογράφο. Συγκεκριμένα είχα διαβάσει για αυτόν –και μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση γιατί το είχα θεωρήσει υπερβολή- ότι είναι ένας από τους πιο influential πολιτιστικούς ανθρωπολόγους.   
Η Anna Wintour λέει στο trailer ότι  “We all get dressed for Bill”. Χριστέ μου τι παραπάνω μπορεί να ζητήσει κανείς? 

Ανυπομονώ όσο τίποτα να δω την ταινία. Οι συντελεστές τις χρειάστηκαν 8 χρόνια για να πείσουν τον Cunningham να δεχτεί να τον ακολουθήσουν (και άλλα 2 για να πραγματοποιήσουν τα γυρίσματα). Αν το σκεφτείς είναι πολύ λογικό μιας και μιλάμε για έναν άνθρωπο που προστατεύει την ανεξαρτησία του όσο τίποτα (για να μπορεί να φωτογραφίζει όποιον θέλει χωρίς να παρεμβαίνει κανένας «εκδότης»), κυκλοφορεί στους δρόμους της Νέας Υόρκης μόνο με το ποδήλατο του και μένει τα τελευταία πενήντα χρόνια σε ένα μικρό studio. Το καταπληκτικό είναι ότι όρος για να γυριστεί η ταινία ήταν να χρησιμοποιηθούν μόνο κάμερες του εμπορίου και καθόλου συνεργείο που σημαίνει ότι το αποτέλεσμα θα έχει τη ζεστασιά ενός home video.  

Δεν θα γράψω τίποτα παραπάνω και θα περιμένω να δω την ταινία!

2 σχόλια: