Τρίτη 5 Απριλίου 2011

The Talented Mr.Farsarakis


Είναι τέτοιο το obsession μου με το Twitter (το παραδέχομαι), που το Facebook μου είναι πια εντελώς αδιάφορο, όχι ότι είχα ποτέ τέτοια σχέση με αυτή την πλατφόρμα επικοινωνίας. Τη βρίσκω περισσότερο invasive από το Twitter στο οποίο κατά κάποιο τρόπο νιώθω προστατευμένη, μάλλον γιατί δεν μπορεί να με κάνει κανένας tag σε άθλιες -μεθυσμένες- φωτογραφίες και δεν θα διαβάσουν όλοι οι “φίλοι” μου το χαζό σχόλιο κάποιου εξυπνάκια από κάτω. 
Οι λόγοι για τους οποίους έχω ακόμα active το account μου είναι συνδεδεμένοι με τη δουλειά μου αλλά και για να μαθαίνω τα νέα των φίλων μου που αρνούνται πεισματικά να ενδώσουν στο Twitter (late adopters, αλλά τους περιμένω όπου να ναι). Ένας από αυτούς είναι ο πολύ ταλαντούχος φωτογράφος Χάρης Φαρσαράκης. Χρησιμοποιούσα το Facebook για να χαζεύω τις τελευταίες του δουλειές, αλλά σήμερα που έψαχνα μια από αυτές είδα ότι δεν υπάρχουν πια μέσα στο profile του μιας και το site του studio 2.2 (http://www.2comma2.gr) που έχει με την εξίσου ταλαντούχα Μάτα Σεραφιμίδου είναι έτοιμο. Χαζέυοντας λοιπόν στο site ήθελα να γράψω αυτό το post και να “δανειστώ” κάποιες από τις αγαπημένες μου φωτογραφίες. Οκ...έβαλα και μια από την φωτογράφηση που μας έκανε ο Χάρης (έχω καιρό να γελάσω τόσο πολύ).











Me and Marianna :))))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου