Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Cover Junkie!


"'When a cover smacks you in the face, refreshes your brain or you wanna lick...
that's a cover on coverjunkie'


Θυμάμαι ένα βιβλιοπωλείο στην Βαλαωρίτου (μπορεί και να ήταν στην Βουκουρεστίου) που πήγαινα με τον αδερφό μου όταν ήμουν μικρή για να πάρει ξένα περιοδικά. Ήμουν παραπάνω από αδιάφορη για το sport τότε και το ότι το συγκεκριμένο βιβλιοπωλείο δεν είχε μολύβια, γόμες και σφραγίδες, με έκανε να βαριέμαι αφόρητα εκείνες τις βόλτες. Μετά από πολλά χρόνια, όταν σπούδαζα στο Λονδίνο, έπιασα τον εαυτό μου να αγοράζω ακατάπαυστα περιοδικά μόνο και μόνο επειδή είχαν uber cool εξώφυλλα, ούτε που ξέρω πόσα λεφτά σκόρπιζα χωρίς κανένα λόγο. Οι τότε επισκέπτες μου μπορεί να θεωρούσαν ότι τα διάβαζα αλλά who am I kidding? Τα χρησιμοποιούσα σαν ντεκόρ στο φοιτητικό μου σπίτι (εκτός από αυτά που ακόμα και σήμερα παίρνω Vanity Fair, American Vogue etc). Το χειρότερο είναι ότι ακόμα και σήμερα την πατάω κάθε φορά που ταξιδεύω γιατί αγοράζω ένα σωρό περιοδικά και τα κουβαλάω μαζί μου μόνο και μόνο επειδή Im judging them from their covers.
Προσπαθώ λοιπόν να αποφύγω όλο αυτό το craving, μπαίνοντας στο www.coverjunkie.com που δημιούργησε ο Jaap Biemans από την αγάπη του για δημιουργικά εξώφυλλα. Προφανώς και  δεν πρόκειται να βρεις όλα τα εξώφυλλα του κόσμου εδώ αλλά αυτά που έχει επιλέξει αυτός σαν τα πιο δημιουργικά. Ανάμεσα λοιπόν στα τελευταία εξώφυλλα, μπορείς να βρεις και ένα μεγάλο αρχείο με παλιότερα -με τρομερή κατηγοριοποίηση (μέχρι και Kate Moss κατηγορία έχει!)-.
Δικιές μου αγαπημένες κατηγορίες: Classic Covers και Best of the Rest! 

1 σχόλιο: