Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Lomography Leme !!!


Ok, οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν μαζί μου στο ότι οι πιο cool φωτογραφικές μηχανές είναι οι Lomography.
Όταν λειτουργούσε το Concept Store στο Metropolis ήταν το πρώτο πράγμα που είχαμε φέρει και μου είχε κάνει εντύπωση η ανταπόκριση που είχαν, μιας και δεν είναι digital οπότε η χρήση τους διαφέρει αρκετά από αυτό που έχουμε συνηθίσει. 

Οι συγκεκριμένες μηχανές απευθύνονται στους παραδοσιακούς, που δεν το θεωρούν δεδομένο ότι βγάζεις φωτογραφίες απλά και μόνο για να τις κάνεις upload στο Facebook (ευτυχώς υπάρχουν ακόμα ανάμεσα μας) και που δεν τους ταλαιπωρεί η χρήση film αλλά και ο χρόνος που χρειάζονται οι φωτογραφίες για να έρθουν τελικά στα χέρια σου, hardcopy. Εγώ βρίσκομαι κάπου στη μέση. Αγαπάω πολύ τις φωτογραφίες και θα ήθελα πολύ να βρω χρόνο για να κάνω ένα σεμινάριο και να μάθω κάποια βασικά πράγματα, επίσης μου έχει λείψει πολύ να κρατήσω στα χέρια μου τυπωμένες φωτογραφίες και να μην τις έχω όλες σε folder στο computer μου. Από την άλλη μπαίνω πολύ συχνά στον πειρασμό να βγάζω γελοίες φωτογραφίες και να τις κάνω upload στο Facebook (sue me) και μου φαίνεται παράλογο να μην δω ακαριαία τη φωτογραφία που έβγαλα ώστε να βγάλω άλλη στην περίπτωση που δεν είναι καλή.





Ζήλεψα πολύ τη Μαρικρίνα που πήρε μια λαχταριστή Diana F σε ροζ από το 21 The Fashion Market (τρομερή συσκευασία, its all well thought of) αλλά εάν μου έβαζες τώρα το μαχαίρι στο λαιμό δεν ξέρω ποια από όλες θέλω. Την Fisheye? Την Oktomat? Την κόκκινη Holga?  

Για αυτό λοιπόν υπάρχει το Leme Leme (ναι έτσι λέγεται, δεν είναι λάθος), ένα application για το iphone που ουσιαστικά «λύνει» όλα τα παραπάνω προβλήματα. Δοκιμάζεις όλους του «φακούς», έχεις τις φωτογραφίες σου instantly στο iphone σου.
Προσοχή: σε καμία περίπτωση δεν προτείνω ότι το application μπορεί να αντικαταστήσει μια από αυτές τις μηχανές απλά είναι μια καλή αρχή για να παίξεις και να διαλέξεις.
Μπες και εδώ για περισσότερα info: http://www.lomography.com/



Once you start playing with it, you cant stop!!!! 
Προσθήκη λεζάντας

Προσθήκη λεζάντας

Προσθήκη λεζάντας

Προσθήκη λεζάντας

Προσθήκη λεζάντας
Enjoy!!! 
xxx.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου