Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

First official post

Ωραία και το άνοιξα το blog
Ωραία και ενθουσιάστηκα με το πόσες δυνατότητες έχει για να βάλω κουτάκια, videakia, χρώματα, φωτογραφίες....
Ωραία και έχασα κάπου on the way τον λόγο που το άνοιξα.
Δεν θέλω να είναι bitter blog.
Χτες μου έστειλε ένας φίλος μου το blog μιας γνωστής μας, πρόσφατα χωρισμένης. Διαβάζοντας το, έφτασα μέχρι την πρώτη της ανάρτηση αρχές Ιανουαρίου -νομίζω-, έζησα και εγώ λίγο το χωρισμό της. Κατάλαβα ποιους κατηγορεί...τον εαυτό της περισσότερο αλλά δεν νομίζω ότι το εννοεί. Είναι από τις περιπτώσεις που λες κάτι για να το διαβάσουν οι άλλοι και να σκεφτούν πόσο bigger person είσαι. At the end of the day ο μαλάκας που είχες δίπλα σου τόσο καιρό φταίει.
Καλό? Πριν λίγο δεν είπα ότι δεν θέλω να είναι bitter αυτό το site?
Κύριο χαρακτηριστικό μου είναι ότι λέω και ξελέω. Κάποια στιγμή πρέπει να το διορθώσω αυτό.
Μάλλον με psychotherapy εάν πάρω ποτέ την απόφαση ότι πραγματικά τη χρειάζομαι.
Δεν ξέρω εάν θέλω να διαβάζει κανείς το blog μου. Θέλω απλά να το έχω για εμένα.
Αντί για psychotherapy? Μάλλον... Ορίστε βρήκα και άλλη δικαιολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου